AaronWoolalaGlow

Sunday, August 26, 2007

Food + Art = Fart?

My sister went to KLCC and took photos of really interesting food. So this time around, I'll show you a few photos that I think are really cool. Well, not just a few. lol~

IMG_0941
Chocolate flowers anyone?


IMG_0972
Teapot cake, woo~


IMG_0979
That's a lot of chocolate!


IMG_0980
This one don't look like it's edible, no?


IMG_0981
How to eat?!


IMG_0982
Ants?


IMG_0983
Welcome to my house.


IMG_0984
Check out the details.


IMG_0985
A bee hive?


IMG_0986
Not a tree.


IMG_0987
Nice. Got furniture in the house wei~


IMG_0989
How come don't have Spider-Pig?


IMG_0990
This one is cool. Like real toy.


IMG_0991
Alien VS Predator! The label looks tasty, too.


IMG_0992
Again, the details. So nice.


IMG_1001
Golden Paradise? lol~


IMG_1002
Mini Rugby.


IMG_1009
Looks rather gloomy to me. I don't like octopuses.


IMG_1010
Placed on a mirror. Actually only two layers of white.


IMG_1017
I see buaya!


IMG_1019
How come don't have tiger?


That's it, for now.
More to come soon!
ROAR!~

15 comments:

Dexter - Dexterity said...

OMG.... all so nice...

i like that haunted house...
the one u say "welcome to my house"

haha... so yeng...

this wan all for display nia lar.. i think nobody wanna eat also... hehe... too beautiful to eat lo..

De Pianist said...

my god!so beautiful..don't feel like eating..more like a home decoration le..omg..

Bell said...

Wah!!! So Nice! I wish I was that creative! See, don't listen parents always tell us cannot play with food... Hehe! Playing with food produces things like this!

Iwan Sanchez said...

wah lao!!!
so NICE!!!!

how to eat like that>?
hahahahahhaa!!!

Nicholas said...

so many chocolate and food ! ahhh!

ItchyHandseng said...

Wow,really some cool food that is.

Hor ny Ang Moh said...

Are those really cake....that can be eaten??? Have a nice day!

Hor ny Ang Moh said...

Are those really cake....that can be eaten??? Have a nice day!

Eri said...

wahrao! nice nice...
super in detail eh the deco... :D

Nastasshea@Nesh said...

I like the Alien vs Preditor! So cool the artwork..

Looks too good to eat. I sure won't eat it! Hehehe!

conan_cat said...

wahlao... look so nice lor! but usually these are just for looks de lar cannot really eat de prolly too hard to be eaten hahaha...

and certainly they're not fart :P real food art ne~~ never knew malaysians can produce these kind of work, considered good lor~~

reminds me of qing mai hak sam lam (wad wad blackforest), neh the hongkong drama series 2 yrs ago about cake making de haha...

Wendy said...

Capalang!
OMG its cakeee!
cake cake cake cake cake!
I wish I was in KL longer!
=(

-R·K- said...

Whoa!!! Super nice!!!

But I don't think I can bring myself to eat them... they look too nice XD

Aaron Chua said...

Dexter
Of course, my house lai~ lol~

De Pianist
Would you like to try some? lol~

Bell
Yeah! Be creative! Play more. lol~

Iwan
Why not? Just open your mouth and stuff it in. lol~

Nicholas
You like it, don't you? lol~

ItchyHandseng
Yeah, cool. Makes your hands go itchy. lol~

Hor ny Ang Moh
Why yes! All edible. Smells sweet too, I heard. lol~

Eri
Can you do stuff like this? lol~

Nesh
Looks like the real thing, no? lol~

conan_cat
That drama kah? lol~ I think this one more for looks. Those for makan. Haha~

Wendy
Cake! lol~ Erm yeah I wish you guys could stay longer too. Next time lah~ lol~

-RK-
You don't eat, I eat. Hahaha~

sc_Bone said...

coming to here with hungry mode...
wrong timing!!!

Post a Comment

Disclaimer Note

Please take note that, whatever be my topic, I mean no offense.
All are plain thoughts that crossed my mind.
And err, no human beings or animals were harmed in the process of making this blog. Peace to the world!